Preskoči do sadržaja
15% popust na sve jakne i kapute 💝 Ovaj vikend uz kod: JAKNE219
15% popust na sve jakne i kapute 💝 Ovaj vikend uz kod: JAKNE219
15% popust na sve jakne i kapute 💝 Ovaj vikend uz kod: JAKNE219
15% popust na sve jakne i kapute 💝 Ovaj vikend uz kod: JAKNE219

Opći uvjeti poslovanja

Jednostavno naručivanje

Internet trgovina - www.bonprix.hr

Svoju narudžbu možete izvršiti 24 sata dnevno u našoj internet trgovini svaki dan u godini. Istovremeno se možete prijaviti na naš newsletter i primati najnovije ponude, akcije i pogodnosti. Narudžbu možete poslati i izravno na: bonprix.hrvatska@shop.si

Telefon: 092 3919202

Pripremite popis proizvoda koje želite naručiti i nazovite nas na tel. 092 3919202. Naše radno vrijeme je od ponedjeljka do petka između 9 i 19 sati i subotom od 09 do 13 sati. Veseli nas svaka vaša narudžba.

Ugovor se sklapa kada trgovac primi narudžbu, osim ako prodavatelj što je prije moguće obavijesti kupca da je određena roba nedostupna ili ga što prije obavijesti da ne prihvaća narudžbu (postojeći dugovi, maloljetnost, ...) , Kupac može otkazati narudžbu u skladu s Općim uvjetima poslovanja.

Plaćanje

Po pouzeću
iznos narudžbe jednostavno plaćate gotovinom po isporuci proizvoda. Pri preuzimanju pošiljke i plaćanju kupoprodajne cijene plaćate iznos uvećan za poštarinu (ako je fakturiana) i moguće troškove ležarine u poštanskom uredu.

Kreditnom karticom
Prihvaćamo većinu kreditnih kartica u Hrvatskoj, popis se nalazi na blagajni i na početnoj stranici. Plaćanje se obavlja u trenutku naručivanja. Plaćanje putem kreditne kartice radi vaše sigurnosti obavljate isključivo putem internet narudžbi. Narudžbe s podacima o kreditnoj kartici molimo ne šaljite poštom jer neće biti obrađene.
Što se tiče roka dospijeća plaćanja, smatra se da je roba isporučena nakon što je dostavljena pošti. Trgovac nije obvezan isporučiti ili isporučiti robu ako kupac ne plati zaostalu kupnju. Ako kupac kasni s plaćanjem, duguje i zakonsku kamatu i dospjele naknade troška opomene za plaćanje, a koje ne smiju prelaziti iznos zatezne kamate.

Isporuka

Prodavatelj isporučuje naručenu robu u cijelosti ili djelomično. Rok isporuke je 5-7 radnih dana od primitka narudžbe, odnosno maksimalno 1 mjesec u iznimnim slučajevima. Prodavatelj isporučuje robu, ako je dostupna. Ako prodavatelj ne može isporučiti robu u roku od 3 mjeseca, ugovor se raskida. Prodavatelj nije odgovoran ako robu nije bilo moguće isporučiti. Prodavatelj je dužan obavijestiti kupca u najkraćem mogućem roku o isporuci robe za koju ne vrijedi rok od 1 mjesec, kao i o raskidu ugovora. Trošak otpreme robe je 29 kuna, bez obzira na broj isporuka iz jedne narudžbe, što nije slučaj ako je roba vraćena i ponovno poslana iz razloga na strani kupca. Prodavatelj uz pošiljku prilaže račun i druge dokumente (jamstveni list, priručnik s uputama, ...) ako je to tako određeno, osim ako kupac dokument nije primio.

Odgovornosti trgovca

Prodavatelj je odgovoran za nedostatke na proizvodu i za jamstvene obveze u skladu sa zakonom. Jamstveni uvjeti istaknuti su na jamstvenom listu koji kupac dobiva prilikom isporuke robe. Jamstvo vrijedi godinu dana od isporuke robe. Servis na osnovu Jamstva pruža sam prodavatelj. Prodavatelj nije dužan voditi računa o posebnim potrebama kupca u vezi s uporabom robe i nije odgovoran za štetu nastalu zbog nemogućnosti korištenja robe. Prodavatelj u svojoj evidenciji vodi pojedinačnu kupnju svakog kupca. Kupac može pristupiti svojim podacima na pismeni zahtjev.

Prava kupca i povrat proizvoda

Kupac može u roku od 14 dana od dana primitka robe objaviti da odustaje od ugovora bez navođenja razloga za svoju odluku. Ovaj je rok iznimno duži ako kupac još nije primio podatke za koje je ZVPot (Zakon o zaštiti potrošača, SL L 14/2003, članak 43b - 43h) odluči da moraju biti dostavljeni na trajnom nosaču - U tom slučaju kupac može odustati od ugovora u roku od 14 dana od primitka obveznih podataka, ali najkasnije u roku od tri mjeseca od primitka robe. Poruka je pravovremena ako je poštanska pošiljka dostavljena na vrijeme. Kupac vraća robu neoštećenu i nepromijenjenu u roku od 14 dana nakon obavijesti o raskidu, osim ako kupac nije kriv što je roba uništena, neispravna ili izgubljena. Prodavatelj mora u roku od 14 dana od primitka obavijesti o raskidu vratiti već izvršena plaćanja. Troškove slanja povrata robe snosimo mi uz dolazak dostavljača po pošiljku na adresu koju nam javite. Molimo na naš mail bonprix.hrvatska@shop.si javite vaše podatke odnosno adresu za preuzimanje povrata. Mi ćemo odmah naručiti dostavu, a dostavljač će doći već sljedeći radni dan preuzeti vaš paket koji ste već sigurno zatvorili u našu vrećicu ili bilo koju odgovarajuću kutiju. Dostavljač će kod sebe imati već tiskanu adresnicu s vašim podacima. Povrat možete poslati i o svom trošku ukoliko ne želite besplatan prikup na adresi. Tada ga pošaljite isključivo Hrvatskom poštom na adresu:

BonPrix
p.p.1
10104 Zagreb

Ako je kupac nepravilno vratio robu, prodavatelj organizira dostavljanje robe, a kupac nadoknađuje nastale troškove. Kupac vraća robu u originalnom pakiranju zajedno sa pratećom dokumentacijom - Izjave, primjedbe ili prigovori koji se odnose na oglašavanje ili ugovor kupac mora izvijestiti u Shop d.o.o. Godovič 155, 5275 Godovič, Slovenija ili telefonom 092 3919202. Molimo neka vraćeni proizvodi budu upakirani u svoju originalnu ambalažu s bar kodom. U suprotnom nećemo prihvatiti povrat. Pri pakiranju povrata nemojte gužvati odjevne predmete i potrudite se složiti i upakirati proizvode onako kako ste ih dobili. Proizvode koje vraćate izbjegavajte držati u prostorima gdje se osjeti dim cigareta ili bilo kakav drugi intenzivan miris. Iznos za vraćene proizvode vraćamo isključivo na tekući račun te molimo navedite IBAN broj na obrascu za povrate koji ste primili zajedno s računom. Obrazac za povrat i račun šaljemo na vašu mail adresu koju ste naveli prilikom naručivanja i to u vremenu fakturiranja i predaje vaše narudžbe Hrvatskoj pošti. Ako ste na obrascu za povrat, računu ili bilo kojem dokumentu naručili zamjensku narudžbu i poslali zajedno uz proizvode koje vraćate, ona će biti odaslana bez poštanskih troškova.

Opis tehničkih koraka koji vode do zaključenja ugovora

Proizvode možete naručiti na sljedeće načine:

  • Unesite šifru proizvoda koji je u katalogu preko napredne pretrage
    • U sljedećem koraku odaberite boju i veličinu proizvoda koji želite
    • Pritisnite gumb "DODAJ U KOŠARICU" da biste stavili predmet u košaricu
    • Kupnja još nije dovršena
  • Pregled kategorija i proizvoda
    • Odaberite boju i veličinu proizvoda koji želite
    • Iznad šifre pojavljuju se informacije o statusu dostupnosti proizvoda
    • Pritisnite gumb "DODAJ U KOŠARICU" da biste stavili predmet u košaricu
    • Kupnja još nije dovršena
  • Prelistavanje virtualnih kataloga
    • Možete povećati proizvode, pregledati opise proizvoda ili ih klikom na kvadrat donijeti u internetsku trgovinu gdje odaberete boju i veličinu
    • Iznad šifre pojavljuju se informacije o statusu dostupnosti proizvoda
    • Pritisnite gumb "DODAJ U KOŠARICU" da biste stavili predmet u košaricu
    • Kupnja još nije dovršena
  • Možete promijeniti broj proizvoda koje želite naručiti, dodati ili ukloniti artikle iz košarice, isprazniti cijelu košaricu, odabrati način dostave i dovršiti kupnju u košarici klikom na simbol košarice.
  • U sljedećem koraku možete se prijaviti u "Prijava" gdje su pohranjeni vaši podaci iz prethodnih narudžbi ili nastaviti kupnju bez registracije popunjavanjem potrebnih polja za dostavu.
  • Paket možete dobiti i na drugoj adresi od one gdje živite i gdje primate kataloge. Možete dodati nove adrese za dostavu na Moj račun.
  • Sada odaberete način dostave i način plaćanja koji vam najbolje odgovara. Kupovina još nije dovršena.
  • U posljednjem koraku kliknite gumb "Pošaljite narudžbu".
  • Na zaslonu će se pojaviti vaš broj narudžbe.
  • Ako vam broj narudžbe nije prikazan, narudžba nije pravilno napravljena.
  • Ako ste unijeli svoju adresu e-pošte, poslat ćemo vam potvrdu narudžbe elektroničkim putem.
  • Promjene i ispravke narudžbe ili adrese i plaćanja mogu se prijaviti na bonprix.hrvatska@shop.si ili telefon 092 3919202

Zaštita osobnih podataka

Zaštita osobnih podataka naših korisnika važna je stavka naše tvrtke.
Shop d.o.o. upravlja, održava i nadzire prikupljanje osobnih podataka osoba u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka. Shop d.o.o. obrađuje prikupljene osobne podatke korisnika za potrebe isporuke narudžbi, statistike, pripreme i odabir kataloga, istraživanja tržišta, obavijesti o ponudama, novostima i pogodnostima, obavijesti o poslanim pošiljkama i za slanje drugog reklamnog materijala.

Vaše informacije pružaju se i našim ugovornim partnerima kako bi ispunili narudžbu i isporučili paket. To nam omogućava da osiguramo nesmetan postupak konačnog završetka vaše narudžbe i da vas obavijestimo o svim promjenama u isporuci.

Shop d.o.o. u svrhu kontaktiranja i informiranja koristi razne metode komunikacije s korisnicima kao što su telefon, pošta, e-pošta, SMS i ostalo. Shop d.o.o. obrađuje dobivene podatke samo za vlastite potrebe do povlačenja korisnikove suglasnosti. Tijekom upravljanja osobnim podacima korisnik ima mogućnost pregledavanja i ažuriranja podataka u bazi podataka, a može tražiti od Shop d.o.o. da trajno ili privremeno obustavi upotrebu njegovih osobnih podataka.

Nikada ne proslijeđujemo vašu adresu e-pošte niti dopuštamo da je treća strana koristi bez autorizacije. Kad odlučite primati naše newslettere, vaša adresa e-pošte sigurno je pohranjena u našoj bazi podataka. Ako više ne želite primati newslettere, u bilo kojem trenutku možete odjaviti pretplatu pomoću obrasca u mom profilu.
Ne odgovaramo za točnost korisničkog unosa.

Na našim web stranicama koristimo nekoliko sigurnosno-zaštitnih sustava za pružanje odgovarajuće zaštite od gubitka, neželjenih promjena ili zlouporabe podataka.

Korištenjem naše stranice prihvaćate objavljena pravila. Obavijestit ćemo vas o svim promjenama naših Uvjeta i odredaba.

Stvarni nedostaci

SHOP d.o.o. posluje u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača koji u članku 37 predviđa:

Članak 37

(1) Prodavatelj mora isporučiti robu potrošaču u skladu s ugovorom i biti odgovoran za materijalne i pravne nedostatke njegova ispunjenja.
(2) Nedostatak je stvaran:
1. ako proizvod nema svojstva potrebna za njezinu normalnu uporabu ili za promet;
2. ako proizvod nema karakteristike potrebne za specifičnu uporabu za koje ga kupac kupuje, ali koji su trgovcu bili poznati ili bi ga trebao znati;
3. ako proizvod nema svojstva i kvalitete o kojima je izričito ili prešutno dogovoreno ili propisano;
4. ako je prodavatelj isporučio stvar koja ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je obrazac ili model prikazan samo radi obavijesti.
(3) Prikladnost robe za uobičajenu uporabu ocjenjuje se u svjetlu uobičajene robe iste vrste i uzimajući u obzir sve izjave prodavatelja o karakteristikama robe koje je dao prodavatelj ili proizvođač, posebno oglašavanjem, predstavljanjem proizvoda ili navođenjem na robi.
(4) Ako ovim Zakonom nije drukčije određeno, na odgovornost za materijalne i pravne greške primjenjuju se odredbe zakona koji reguliraju obveze.

Članak 37a

(1) Potrošač može ostvariti svoja prava iz materijalne nedostatke ako obavijesti prodavatelja o oštećenju u roku od dva mjeseca od dana otkrivanja nedostatka.
(2) Potrošač mora dati detaljniji opis pogreške u poruci o pogrešci i omogućiti prodavatelju da uvidi stvar.
(3) Potrošač može osobno obavijestiti prodavatelja o pogrešci, o kojem prodavatelj mora izdati potvrdu, poslati ga u trgovinu u kojoj je predmet kupljen, odnosno zastupniku prodavatelja s kojim je zaključio ugovor.

Članak 37b

(1) Prodavatelj ne snosi odgovornost za materijalne nedostatke na robi koji se pojave nakon što je dvije godine proteklo od isporuke predmeta.
(2) Ako je predmet ugovora između prodavača i potrošača stvar rabljene stvari, prodavatelj ne snosi odgovornost za materijalne nedostatke na robi koji nastanu nakon što je godinu dana prošlo od isporuke stvari.
(3) Smatra se da je nedostatak u stvarima postojao u trenutku isporuke ako se dogodi u roku od šest mjeseci od isporuke.

Članak 37c

(1) Potrošač koji je uredno obavijestio prodavatelja o kvaru ima pravo od prodavatelja zahtijevati da:
- otkloni nedostatak na robi ili
- vrati dio uplaćenog iznosa srazmjerno nedostatku, ili
- zamijeni neispravnu robu novom ispravnom robom, ili
- vrati plaćeni iznos.
(2) Potrošač u svakom slučaju ima pravo i od prodavatelja zahtijevati naknadu štete, posebno na nadoknadu troškova materijala, rezervnih dijelova, rada, prijenosa i transporta proizvoda koji proizlaze iz ispunjavanja obveza iz prethodnog stavka ovoga članka.
(3) Prava potrošača iz prvog stavka istječu dvije godine od dana kada je prodavatelja obavijestio o značajnim nedostacima.

Članak 37č

(1) Nijedna ugovorna odredba ne može ograničiti ili isključiti prodavateljevu odgovornost za materijalne nedostatke predviđene ovim Zakonom.
(2) Ugovorna odredba suprotna prethodnom stavku je ništava.

Autorsko pravo

Sve slike, logotipi, opisi proizvoda i materijali objavljeni na web stranici www.bonprix.hr zaštićeni su autorskim pravima. Neovlaštena uporaba ili posredovanje u druge medije nije dopušteno i nezakonito je. Kopiranje, korištenje ili reprodukcija moguće je samo uz pismeni pristanak.

Svi zaštitni znakovi, logotipi i slike zaštićeni su od strane njihovih vlasnika. tvrtki. Copyright © OTTO (GmbH & Co KG), 22172 Hamburg. Sva prava zadržana.

Valjanost uvjeta

Ovi se uvjeti primjenjuju od dana prihvaćanja. Opći uvjeti su također objavljeni na stranici prodavatelja : www.bonprix.hr

 

Pritužbe i sporovi

SHOP d.o.o. udovoljava važećem zakonu o zaštiti potrošača.
SHOP d.o.o. nastoji ispuniti svoju dužnost i osigurati učinkovit rješavanja pritužbi.

Kupac se u slučaju problema može obratiti prodavatelju SHOP d.o.o. putem broja telefona 092 3919202 ili putem e-maila na bonprix.hrvatska@shop.si 
Postupak rješavanja pritužbe povjerljiv je.

Tvrtka SHOP d.o.o. svjesna je da je bitna značajka potrošačkih sporova nesrazmjerna između ekonomske vrijednosti zahtjeva i potrebnog vremena i troškova nastalih u rješavanju spora, što je ujedno i velika prepreka za potrošača da spor ne dovede na sud. Stoga SHOP d.o.o. daje sve od sebe da sve sporove riješi međusobnim dogovorom.

Izvansudsko rješavanje sporova

U skladu sa zakonskim normama, SHOP d.o.o. ne priznaje bilo koji vanparnični sud za rješavanje potrošačkih sporova kao kompetentnim za rješavanje potrošačkog spora koji bi potrošač mogao pokrenuti temeljem Zakona o vanparničnim sporovima.

SHOP d.o.o, koji kao dobavljač roba i usluga omogućava internetsku trgovinu na području RH, na svojoj web stranici objavljuje elektroničku poveznicu na Platformu za interno rješavanje potrošačkih sporova (SRPS). Platforma je dostupna potrošačima ovdje .

Za sve moguće sporove nadležno je pravo Republike Slovenije. U slučaju sudskog spora nadležan je sud u Novi Gorici.

Taj aranžman proizlazi iz Zakona o izvanparničnom rješavanju sporova potrošača, Uredba (EU) br. 1095/2010. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o internetskom rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2016/2004 i Direktivom 2009/22 / EC.